torstai 30. elokuuta 2012

Ribaaars ;)

 S: Heei! Eli saatiin vihdoinkin tää kauan toivottu riparipostaus tehtyy (: Lyhyesti sanottuna ripari oli ihan mahtava: Meil oli kiva porukka, hauskat isoset ja pappi, ja tuli kyl syötyä ainaki kunnol koska meil oli joka välissä joku ruoka tai pullakahvi ja jos ei nii vapaa-ajal tuli ainaki vahingos syötyä jotain hyvää :D Tutustuttiin uusin ihmisiin ja meil oli ihan mahtavat leiriolympialaiset. Yhessäki pelissä meijän piti täyttää 1,5 litran limupullo vedellä käyttämällä vaan ''luojan luomaa'' osaa meissä esim. hiuksia, käsiä, suuta yms. Kaiken hauskan lisäks meil oli myös syvällisempiäkin keskusteluja ja yhtenäki iltana melkeen kaikki itki syystä tai toisesta mut sekin oli tavallaan vapauttavaa eikä tuntunu niinkää ahdistavalta. Laulettiin myös joka päivä erilaisii virsiä ja mulla ja Tuulilla ainaki soi jotkut laulut vieläki päässä. Meijän ryhmän suosikkilaulu tais kuitenki olla Juha Tapion Väsyneet maan ja laulettiin se loppujen lopuks meijän konffiksessakin. Onhan toi laulu hyvä itsessääkin mut ei se oo todellakaan sama ku laulettiin kaikki yhes ja isoset ja meijän pappi soitti kitaraa. Tulee kauhee ikävä ku rupee muistelee mut puhuttiin just riparin lopukski et viikko on toisaalta just sopiva aika. Ainii ja asiasta toiseen: syy mun hiljaisoloon on se et mun kamera jota oon käyttäny katos eikä mul oo mitään hajuu missä se on, yllättävää kyllä en ite kadottanu, mutta oon siis saamassa piakkoin uutta joten sitten taas postauksia enemmän mun osalta (: Nauttikaa kuvista, mä meenkin tästä läksyjen pariin ja nukkumaan. Heippa!

PS. Mul kesti ihan naurettavan kauan saada noi youtube palkit tähän sellasiks ku halusin eli parasta kuunnella ;)
 
























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti